Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Моклюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Моклюк М. О. 
Методика використання елементів дистанційних технологій у процесі навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. О. Моклюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-27,022

Шифр НБУВ: РА365733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заболотний В. Ф. 
Основи педагогічної майстерності (Конспект лекцій) : [навч. посіб.] для студ. освіт.-кваліфікац. рівня "Бакалавр" спец. "Фізика" / В. Ф. Заболотний, А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк. - Вінниця, 2011. - 433 c. - Бібліогр.: с. 425-429. - укp.

Висвітлено основи організації навчально-виховного процесу, його структуру та особливості. Розглянуто основні засади теорії організації навчання, охарактеризовано принципи, засоби, методи та форми організації навчання, формування мотивації. Значну увагу приділено теорії організації виховання, акцентовано на принципах, засобах, методах і прийомах виховання в процесі вивчення фізики, а також на формах органіації виховання та формуванні мотивації виховання учня. Розкрито поняття майстерності педагогічної взаємодії учителя, зокрема учителя фізики, та її елементи. Всебічно охарактеризовано майстерність учителя фізики в організації навчального процесу, проведенні виховних моментів на уроках фізики, організації та проведенні науково-дослідної, позакласної роботи, активізації навчально-виховного процесу, використанні технічних засобів навчання, проведенні дидактичних ігор та ін. Проаналізовано особливості педагогічного досвіду, питання його вивчення та узагальнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сиротюк В. Д. 
Фізичні методи дослідження : навч. посіб. / В. Д. Сиротюк, А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - 261 c. - Бібліогр.: с. 254-256 - укp.

Наведено класифікацію загальних методів пізнання явищ природи, методів пізнання у фізиці та фізичних методів дослідження. Розглянуто такі методи дослідження речовини: зважування тіл на аналітичних терезах; опис рухів у механіці; вивчення руху рідини або газу; визначення в'язкості рідини; метод Лагранжа; визначення швидкості поширення звуку. Розглянуто методи молекулярної фізики і термодинаміки; вимірювання питомої теплоємності тіл; зрідження газів; визначення вологості повітря. Описано методи визначення питомого заряду електрона; опору в електричному колі; електрорушійної сили джерела; електричного зварювання металів та дослідження квазістаціонарних струмів. Подано інформацію про методи фотометрії; хвильової і геометричної оптики; оптики рухомих середовищ і теорії відносності; вимірювання теплового випромінювання тіл; дослідження корпускулярних властивостей світла.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Моклюк М. О. 
Загальна фізика. Електрика і магнетизм : [навч. посіб.] / М. О. Моклюк, А. М. Сільвейстр. - Вінниця : Нілан, 2014. - 221 c. - Бібліогр.: с. 214-215 - укp.

Роглянуто структурні особливості різних типів фізичних задач. Викладено загальну методику розв'язування фізичних задач із використанням аналітичного, графічного, табличного, синтетичного й аналітико-синтетичного методів. Подано зміст збірників задач із загальної фізики вищої школи та методичних посібників із розв'язування фізичних задач. Розкрито освітнє та виховне значення розв'язування задач з фізики в середній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В33 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Моклюк М. 
On-line система дистанційної підтримки навчання та її використання під час вивчення фізики / М. Моклюк, О. Моклюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 78-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано онлайн-систему дистанційної підтримки навчання в школах, ліцеях та гімназіях України, яку розробила Лабораторія інформаційних та комунікаційних технологій, що діє у фізико-математичній гімназії № 17 м. Вінниця. Розглянуто можливості її використання під час вивчення фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Охарактеризовано етапи роботи в дистанційному форматі, під час якого використовуються відео демонстрації, демонстраційні комп’ютерні моделі та виклад теоретичного матеріалу. Виокремлено принципи побудови дистанційного навчання, яких необхідно дотримуватися під час організації онлайн-системи дистанційної підтримки навчання.

Описана онлайн-система дистанционной поддержки обучения в школах, лицеях и гимназиях Украины, разработанная Лабораторией информационных и коммуникационных технологий, действует в физико-математической гимназии № 17 г. Винница. Рассмотрены возможности ее использования при изучении физики в общеобразовательных учебных заведениях. Охарактеризованы этапы работы в дистанционном формате, при котором используются видео демонстрации, демонстрационные компьютерные модели и изложение теоретического материала. Выделены принципы построения дистанционного обучения, которые необходимо соблюдать при организации онлайн-системы дистанционной поддержки обучения.

We describe a system for remote online support learning in schools, lyceums Ukraine, a laboratory information and communication technology, which operates in physics and mathematics school №17 city of Vinnitsa. The possibilities of its use in the study of physics in secondary schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сільвейстр А. М. 
Інтеграційні процеси як засоби формування природничо-наукових знань з використанням мультимедіа в учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 1. - С. 110-115. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто інтеграційні процеси в системі формування природничо-наукових знань (ПНЗ) учнів із використанням засобів мультимедіа в загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що важливе значення для формування ПНЗ мають як інтеграційні так і диференційні процеси. Особливості взаємодії диференціації та інтеграції в епоху науково-технічної революції зумовили істотні зміни у структурі наукової методології. Наведено напрямки формування ПНЗ учнів на уроках фізики з використанням засобів мультимедіа. Звернено увагу на значення використання засобів мультимедіа під час вивчення предметів природничого циклу з метою формування ПНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3-253

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сиротюк В. Д. 
Теоретико-методичні засади засвоєння учнями природничо-наукових знань як необхідна умова навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології : монографія / В. Д. Сиротюк, А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Київ : Нілан, 2018. - 205 c. - Бібліогр.: с. 177-204 - укp.

Подано теоретико-методичне обгрунтування необхідності та доцільності оволодіння учнями природничо-науковими знаннями як необхідної умови навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології у педагогічних ВНЗ. Під час вивчення фізики у загальноосвітніх навчальних закладах розглянуто реалізацію міжпредметних зв'язків фізики, хімії і біології на основі поєднання інтегративного підходу, що підсилює фундаментальну, прикладну, міжпредметну та практичну спрямованість курсу. Сформульовано вимоги та практичні рекомендації щодо засвоєння учнями природничо-наукових знань, які згодом будуть використанні для якісної підготовки майбутніх учителів хімії і біології. Проведено синтез навчального матеріалу з фізики, хімії і біології; розроблено 9 інтегрованих уроків; програмний засіб, який включає завдання, задачі та лабораторні роботи інтегрованого змісту.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА824861 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського